Helgen

Gött bra helg! I fredags vart det arfter work hos nya gruppchefen mekler, jäkla slirigt må jag säga! Väldigt trevligt också, han hade byggt en stor bar i sitt vardagsrum. Skitmysigt!
Igår så vart det minde mysigt. Bakfylla deluxe säger jag bara. Mådde förmodligen precis som jag förtjänade. Piggnade inte till förns kl elva på kvällen, på kvällen! Hujedamig! Jag och Rasha kollade på the Believer, sjukt bra film! Så bra verkligen! Men slutet vettesjutton, men det får väl vara. Sjukt snygg den där Ryan Gosling...


Idag ska jag städastädastäda. Sen blir det nog nån film. Slappa till tusen.

Kommentarer
Postat av: rashi

jag efterlyser bilder!!

2009-10-18 @ 13:41:50
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: linn

mjo, bilderna kommer. när jag får tummen ur!

2009-10-18 @ 14:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0