HAHA!

Jag skrattar sjukdomen rakt i ansiktet! NO FEVER TODAY! INGEN FEBER! Wohoioho!
Känns förjäkla gött kan jag säga. Fast jag känner mig inte jättepigg.
(Kan bero på att termometern förmodligen har laddat ur sig, eftersom jag hade 35.6 imorse. Men det är nog inget! HAHA!)


Nu på morgonen har jag (ja morgon, jag har bara vart vaken i typ 45minuter) faktiskt redan hunnit diska! Och ska väl snart klä på mig så jag kan städa lite. Lördagsstädet är fina grejer det! Synd bara att helveteskrysslådan har lagt av, det hade vart som gjort för tvspelsdag idag annars. (Nej jag kan verkligen inte släppa att den är död)
Skitsamma


JAG RÖSTAR IALLAFALL PÅ TOVE SOM VECKANS BLOGG HOS DEN HÄR TJEJEN, DET TYCKER JAG OCKSÅ ATT DU SKA GÖRA! HON ÄR NUMMER 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0