g'nighty

Kollade precis på Debatt på ettan. Jobbigare program+programledare får man leta efter. 'Nuff said.

Åh, jag längtar tills imorgon, då ska jag träna på första gången på Living room, kommer bli fräckt! Ska tydligen vara skitfräscht och snyggt där. Kommer bli grymt kul! Kommer nog vara pissigt trött efter jobbet, men som tur är så är det säkert inte så jättemånga som tränar imorgon kväll, jag menar förhoppningsvis har folk bättre saker för sig efter kl 18 en fredagskväll? Inte jag iallafall.


Orkade inte göra någon matlåda. Jag är lat, får köpa nån frysmat på pressbyrån imorgon istället. Likabra det.

NATTI

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Håller med dig att programledaren är lite jobbig, men Janne var värst! haha!



Ha det! =))

2009-10-30 @ 16:00:04
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0