Friday

Sjukligheten börjar bli lite bättre! Hade iofs rätt hög feber inatt, typ 39 nånting, men imorse hade jag bara 36.7! I'm gettin' better! Så skönt. Hostar fortfarande som en jävel men vafan, jag har ingen feber! TOPP!
Sen har jag väl ett litet halvt om halvt sluta röka projekt. Fast jag är inte så säker på om jag faktiskt VILL sluta. Det är väl det viktigaste om man ska sluta. Man ska ju inte brara sluta typ, jag slutade bara för att jag inte hade någon annan utmaning typ. Nja, jag har rökt en halv cigg idag. Och klockan är över fyra. Jag känner inte så jättemycket sug som jag skulle trott. Men det kommer nog. Känner mig iofs lite stressad. Och lite lättretad. Men sånt får man ta kan tro.

Ska åka och handla mat med mamma sen, börjar bli lite tomt i skåpen, behöver gå till apoteket och sen till ICA och köpa lite bröd+mjölk och sånt.
Undrar om de har julmust. Det vill jag ha isåfall! Vore lätt bäst.

Imorgon planerar jag att vara ännu friskare. Jag tänker aldrig mer vara sjuk. Så jäkla B!



Äh, jag rippar Rasha och gör en 5 sanningar!

• Jag är livrädd för folk, och blyg så inni helvete om jag är ensam.
• Jag är fortfarande barnsligt förtjust i tecknad film
• Jag var beroende av nässpray i typ 3-4år
• Jag klarar inte av pinsamma saker, då vill jag helst byta kanal eller sjunka genom golvet.
• Jag har väldigt små lilltår. De når inte ner till golvet när jag står upp=mongo!


PS. Jag skulle ha hetat Ellinor eller Anton innan jag föddes. HAHA tur som fan att det blev Linn. Kan inte tänka mig att heta Anton liksom!


Kommentarer
Postat av: rash

HAHA gillar dina fem sanningar :D inte visste jag att du var rädd för folk! kan jag också va. om de är elaka :P bli frisk din fisk :D

2009-10-09 @ 17:31:14
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

hahaha, jag är helt SJUKT rädd! Vågar inte ens kolla på folk om jag går själv typ. haha ganska töntigt jaa.



Jag mår mycket bättre idag. bara hostig fortfarande, och har inte haft nån feber idag. så det känns bra!

2009-10-09 @ 17:51:54
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: Oscar

Såg det första gången vi träffades hur du började svettas kopiöst och sjunka igenom golvet, betyder det att du tycker jag är pinsam :(

2009-10-09 @ 23:50:27
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHA att du inte kunde inse det förns nu Oscar? Och jag som trodde du hade känsla för sådant! Pff. Oscar du borde jobba mer på din image!

2009-10-10 @ 00:58:40
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0