Fika+fika

Känns som att det enda jag gjort idag är att fika.
Var hos Nattalie och kikade på hennes finfina nya kök, SÅ JÄKLA SNYGGT! Jag vill också ha hus så jag kan ha ett snyggt kök som jag får inreda precis som jag vill. Inte en jäkla hyreslägenhet där jag inte får trixa som jag vill. Men jag trivs ju hur bra som helst med mitt kök ändå, jag är ju inte där inne så ofta så det spelar kanske mindre roll. Köket var i vilket fall som helst totally awesome, med värsta bardisken som köksbord och svarta luckor, röda väggar, schackrutor som kakel, ny spishäll och helt enkelt massa snyggt! ♥


För en stund sen gick Linda och Lars, jag har bjudit på äpplepaj med chokladglass med kaffe. Phju, jag har visst bara fikat idag. Vi kollade på top model 12 och moffade massa fika. Hur gött som helst!


Nu är jag supertrött, och klockan är bara kvart över åtta. Kommer nog somna tidigt ikväll, bra dedär med vintertid, kanske kommer in i en bra dygnsrytm om jag fortsätter med detta. Men känner jag mig själv rätt så kommer det nog aldrig hända. Sullente tro dä iallafall.


Funderar på om man skulle kolla på Love Actually sen, den är ju en av världens mysigaste filmer!



Kommentarer
Postat av: rasha

låter ju som en skitmysig dag :D jag missade topmodel :( jävla skit. men love actually såg ja :D den är så himla bra och jag är kär i colin firth nu också. jobbigt :P

2009-10-26 @ 10:58:26
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

och föressten så är jag är i han också som är kär i kiera nightley. som kommer med skyltar till hennes dörr. han är coolast i hela filmen

2009-10-26 @ 10:59:05
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

jag tycker den lilla killen är coolast i hela filmen!

2009-10-26 @ 14:19:05
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0