färga

Precis trixat på lite färg på skallen, petigare än man tror ska jag säga, mitt ena öra är blått (skitsnyggt verkligen). Så nu ska jag sitta här och "koppla av", som det så fint står i bruksanvisningen, i tjugo minuter eller nåt. Koppla av? Hur ska man kunna koppla av när det kliar i huvudet? Äh, di vet så lite! Här kliar de massvis. Är säkert skitfarligt men det struntar jag i, lite kliande har väl ingen dött av!

 

Så fräckt att jag pekar finger också. IN YOUR FACE liksom!

 

Sen är jag faktiskt tvungen att färga, hade inte ens så mycket utväxt. MEN när jag var och bokade klipptid igår så pekade frissan menande på min utväxt och sa "Färga håret var det va?" sådär käckt som bara frissor kan säga den meningen. Men icke, jag hade ju faktiskt sagt att jag ville färga ögonbrynen, INTE håret.

Så nu var jag tvungen att färga håret, klockan tio på kvällen när jag ska klippa mig halv nio imorgon bitti. Livet är inte nådigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0