Duscha?

Ja, sådär. Nu luktar jag inte allt förjävligt iallafall! Fast det är faktiskt skitjobbigt att duscha när man är sjuk, för det gör så ont i huden. Och det suger

Vad ska man göra idag då?
Hm, ett alternativ är faktiskt att sluta röka, för jag försökte mig på en cigg förut men ICKE! Jag kunde inte få ner röken i lungorna. Det tog stopp. Kanske lika bra det iofs. Men nu vet jag ju inte vad jag ska göra istället.

Jag har nämligen läst alla böcker jag har här hemma, och är inte särskillt sugen på att läsa om någon av dem just nu.
Sen som ni ser här nedan så la mitt xbox av igår. Vår mest sorgliga stund.

Så nu är ju frågan, hur överlever man att vara hemma och sjuk när man inte kan göra något? Och när man faktiskt inte orkar göra så mycket heller?

Usch, detta var ju sammanhängande. Jag får skylla på sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men söt.

usch jag blir orolig linn. se till att du får komma till vårdcentralen så de får kolla på dig!!!!!

2009-10-08 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0