Söndag

Det var kulkul igår! Och de köpte så mycket att jag fick en gåva till på köpet, haha. Fast jag fick hjälpa till lite!
Fast några var tråkiga och drack inte, plus att det kom en oinbjuden men han gick sen, men allt som allt vart det riktigt kul faktiskt. Men detg blev lite tidigt för de allra flesta, höhö det var bara jag och Anna som försökte hålla oss vakna till att hennes buss skulle gå. :) Men det var kul det med, fast jag skar mig förjäkligt i fingret när jag skulle göra mackor i natt. blödde som fan. Och det värsta stället att skära sig på är ju fingrarna också, usch. Men det läker ju fort också som tur är!

Just nu kokar jag gröt, grahamsgröt. För jag är trött och orkar inte laga någon riktig mat. Fast jag funderar på att göra lasagne senare, får se hur det blir med det. :)

PUSS

"Chuck Norris did in fact, build Rome in a day"


Kommentarer
Postat av: rasha

hej linn ryssland! :D tack för kommentaren duuuh

2009-05-25 @ 20:39:29
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0