humiliaton street, where all the danger kids meet

Sådär, nu har mamma varit här och fikat med mig, vi drack kaffe och åt glassbåtar! Mysigt. Köpt massa öl nu och handlat mat och lite chips och sånt tills ikväll. Kommer nog bli nice!
Mamma hade pratat med Tove idag också och de hade det väldigt bra nere i bulgarien, saknar Tove lite faktiskt. Men hon kommer ju hem i nästa vecka! :) Hon har ju flyttat hemifrån nu också, och igår fyllde hon 20 år. Måste fundera ut vad jag ska ge henne i present. Svårt det där, vi gillar inte alls samma saker så det är alltid svårt att komma på presenter. Men det blir nog bra :)
Hm, funderar på att slå en pling till pappa och höra hur det är med honom idag lite. Har inte mycket annat att göra nu när jag diskat klart allting.

Och nu ska ni få se en bild på mitt nystädade vardagsrum!

Nystädat vardagsum


Inte bästa bilden kanske, men ändå. You get the picture.

Nej nu ska jag nog fixa lite mera. Sen ta en lång dusch.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du bor fint tösabeta!

2009-06-16 @ 20:47:35
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0