BLOGG

Ja, nu var det dags för en ny blogg, rensa ut det gamla. Kommer förmodligen inte vara många som läser den men det kommer bli skönt att kunna skriva av sig när man vill. Eller bara skriva nåt när man känner för det.

Just nu har jag långhelg, känns behövligt. Har börjat bli så otroligt trött, så hemskt matt och jag vet inte varför, kanske äter för dålig mat och inte får i mig alla bra vitaminer och sånt. Eller så är det bara vanlig vårtrötthet. Men en sak vet jag, jag är sjukt trött på tibro. Jag vill flytta. Men inte till skövde, trött på skövde också. Vill helst flytta låååååångt bort, få komma ifrån allting ett slag. Bara känna lugnet och inte all denna stress/press. Alltid är det något som jag glömt att göra eller varit för lat för att fixa. ORKA! Ibland känns det som om det skulle vara skönt att flytta hem till mamma igen, så hon kan ta hand om mig lite. Men den känslan går över ganska fort, hade nog inte pallat det faktiskt. (men mamma är bäst ändå!)
Nej, men nu ska jag börja spara massa pengar, så jag kan åka på LÅÅÅÅNGA semestern om nåt år eller så, bara åka långt bort från allt och alla. Ibland tror jag nog att det hade vart skönt att bara dra helt ensam, men det skulle jag nog inte våga, feg och blyg som jag är. Hade nog inte pallat med det heller. jaja.

Igår vart en otroligt bra dag faktiskt, drog på vandring på morgonen med de glada vandrarna. Strosade runt i Tivedens Nationalpark, så otroligt vackert är det där. Konstigt att man inte är där oftare. Riktigt roligt att träffa lite nytt folk och lite nygammalt folk. Helt guldvärd dag!
Senare på kvällen blev det dags för crusing här i stan, drog hem till Nattalie och drack alkohol med Anna, Elin och Nattalie. Sen blev det att gå ut och kika på bilar och folk. Men sen blev jag tråkigt och grymt trött efter allt vandrande i tiveden+alkohol så jag drog hem tidigt. Lagade lite mat och somnade vid tolvtiden typ.
Sov sen hur länge som helst, så skönt att verkligen kunna få sova ut, utan att känna stress över att hela dagen har gått. (som tur var har det regnat typ hela dagen)
Sen blev det städning för hela slanten eftersom jag ska ha sexparty imorgon kväll, Nattalie som säljer grejer. Kommer bli skitkul, men lite orolig över hur många det är som kommer. Kanske inte kommer nån. Man vet aldrig. Får hoppas på det bästa.

Nej nu har jag skrivit hur mycket som helst känns det som. Ska gå ut och ta min sista cigg för kvällen och sen sova tror jag. Det är en ny dag imorgon med nya möjligheter!

Godnatt!


"Chuck Norris played Russian Roulette with a fully loaded gun, and won"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0