Sjuk

Idag har jag så tråkigt! Jag är sjuk. Har ont i halsen och lite febrig. Inte alls särskillt rockigt. Finns verkligen ingenting jag vill göra, finns jättemycket jag kan göra men diska/städa och sådär är faktiskt inte särskillt lockande. Men jag får i vilket fall som helst ta tag i det, har ju inget annat för mig direkt.
Man förstår inte hur bra man har det när man är på jobbet, då finns det ju alltid något att göra - jobba. Men nu har jag skittråkigt. Skicka gärna en kommentar på förslag att göra.








Jag har iallafall gjort en julklappslista, på saker jag ska köpa till mina vänner och familj i julklapp. Men det är ju skitsvårt att komma på saker ju! Skriv gärna vad ni önskar er också! Vore skitbra.

Hoppas verkligen att jag är frisk tills på lördag. För då ska vi alla till Sus och ha ytterst trevligt! Hon har ju blivit lite äldre, men inte klokare. (eller kanske, vad vet jag, det lät bara så bra). Vi ska iallafall dricka massa öl.


Nej, nu ska jag städa av spisen.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: rashi

HEhehehehe skrockar som en nöjd gubbe med ciggar och vrider lite i mustaschen jag gillar din bloggis. hehehe

2009-12-10 @ 17:58:30
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0