Nytt år

Nu är det snart nytt år. Känns verkligen hur bra som helst! Nytt år med nya möjligheter. Hoppas verkligen på ett bättre 2010. Och det kommer verkligen att bli bättre.

Saker jag ska göra nästa år:

• Ta körkort
• Skaffa ett nytt jobb


Iallafall först och främst. Sen vill jag gärna ut och resa också, och åka på SRF. Kommer bli asballt!

Idag är det i vilket fall som helst nyårsafton. Och jag ska inte göra ett dugg! Känns så jäkla skönt faktiskt, jag orkar faktiskt inte gå ut, frysa arslet av mig och bli packad. Noway, jag ska vara nykter (kanske dricka vinet) och inte vara bakfull på årets första dag imorgon. Känns verkligen vuxet. Nu börjar mitt nya liv.

♥  Min älskade mor var här för en stund sedan, jag bjöd på egenhändigt gjord tomatsoppa och mamma stod för bröd och julmust. Mycket bra och mycket gott om jag får säga det själv! SuperLinn does it again! Och superMamma då.

Nej, nu ska jag tvätta och se om det finns något roligt på tv.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0