Nyårslöfte

Hm, ska inte ha nåt dumt nyårslöfte som att sluta röka, gå ner i vikt eller sluta äta godis, kommer aldrig kunna hålla det ändå. Sånt funkar inte. Utan från och med nu ska jag sluta babbla så mycket med folk jag inte känner, utan vara mer rakt på sak och inte hålla på och tappa tråden när jag ska berätta saker. Det ska jag iallafall öva på iår. Kan bli så dumt, lika bra att hålla käften ibland alltså! HAHAHA undrar om jag kommer hålla detta, förmodligen inte. Men det kan vara värt ett försök.

Jag har tråkigt ja.



Kommentarer
Postat av: rasha

HAHA du får babbla med mig om du vill :D mår mycket bättre nu efter alvedon!

2009-12-31 @ 17:51:55
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0