Ja.

Nu är vi varslade också. KULKUL! Eller kanske inte. Vi får se hur det blir.


Det som är roligt iallafall är att jag har med mig godis till jobbet idag. Det gjorde hela min dag!  Och en annan bra sak är att jag ska klippa mig imorgon så nu kommer jag bli fin i håret också. Och på lördag ska jag till lilla Sus som fyllde 22år igår, hon ska ha fina kalaset. Vi ska dricka så mycket öl så ni förstår inte. Det behövs lite sånt mitt i all misär.

Så måste jag köpa lite julklappar också, ska nog åka in till stan tidigare imorgon om jag hinner efter klippningen och kika på lite grejor. Har inte köpt en enda julklapp än, och tiden går sjukt snabbt nu. Usch...

Och imorgon ska jag till min kära syster! Hon är nog världens bästa person, jag ska kika på hennes julpynt. Hon är sjukt pysslig min syster ska jag säga. ♥


Nej nu ska jag se om det går att jobba nåt.

CIAO

Kommentarer
Postat av: rash

det är därför det blev så populärt med vodka i ryssland. de levde i misär. du är nu en sann ryss min vän. välkommen i gänget!

2009-12-08 @ 17:10:33
Postat av: Tove

Haha pysslig? Jag har inte pysslat särskilt mycket;)

2009-12-08 @ 19:24:20
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0