Fredag

Idag är det iallafall fredag. Det är bra. Det som inte är lika bra är att jag fortfarande är sjuk. Det är fan inte roligt alltså, min ena mandel är som en tennisboll. Och det gör skitont när man känner på den utanpå halsen. Väldigt irriterande när jag skulle tvätta ansiktet och halsen förut, det var ju inte så att man kunde köra på och gungga rent som vanligt utan man var tvungen att vara jätteförsiktig. Sånt har väl ingen människa tålamod till.
Hoppas verkligen att jag inte har fått halsfluss bara, fattas bara annat! Sen har ju lilla Sus fest imorgon, är jag likadan då så kan jag inte gå. Jättetråkigt. Jag vill ju fira Sus som alla andra. Men i och för sig så är det nog bra att bli frisk, så jag inte blir mer sjuk.


Om ungefär en timma kommer Tove och hämtar mig, vi ska åka och handla mat. Skönt att få skjuts, jag hade inte orkat gå hem med en massa kassar, jag hade blivit helt slut! Så antingen ska vi till lokala ica i här i Tibro eller till Ica Maxi i Skövde om vi känner för att göra en sådan stor utflykt, finns ju mer skit att kolla på där menar jag. Kanske till och med hittar något att köpa i julklapp, vem vet liksom?

Nej, nu ska jag kika lite i kylskåpet och kolla vad man kan köpa mer än chips och godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0