Arg

Vi är så arga allihopa. Vi får inte reda på något förns tidigast måndag. MÅNDAG! Fattar ni hur långt det är tills det blir måndag? Jag tror inte det. Att det ska ta så jeeeeekla lång tid. Det är för mig ofattbart, tycker både jag och Denise.

Sen var jag lite småtjurig för dålig journalistik. Eller, dåligt och dåligt, jag har väl läst värre. Men jag köpte tidningen Glamour igår, aldrig läst förr. Såg väldigt lättsam och bra ut nu när det är så mycket annat att tänka på. Jag tycker at det var bra upplagt egentligen, bra med mycket bilder och små korta notiser/artiklar.
MEN! Man behöver väl inte ENBART ha småsmåsmå korta artiklar? Jag menar, så fort man kom in ordentligt i texten och började bli intresserad så tog det slut. Bara sådär i vissa fall, kändes som om de inte knöt ihop alla trådar utan bara skar av dem. Sånt är väl okej kanske i en skoltidning men i ett riktigt magasin? Jag vet inte, sen småfel också, olika stavningar på namn på olika ställen i texten.
Sen löpte det inte på så bra och i vissa fall så kändes det som om de saknade en röd tråd i texten. Självklart har väl inte jag alltid en röd tråd i det jag skriver här på bloggen men det behövs ju inte, detta är min blogg jag skriver vad jag vill. Annat är det ju om detta var mitt jobb!
Jag blir så frustrerad när jag ser att det finns saker som är dåligt gjorda och när jag vet att jag själv skulle kunna göra det mycket bättre. Förmodligen är jag lite avis, jag vill nog också börja skriva igen. Känns som om det skulle passa mig. Faktiskt.


Nej nu ska jag lyssna vidare på mina telefonsvarare.

CIAO.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ta och börja på högskola, då du linn, då får du skriva så mycket så att du inte gör annat än spyr galla över det sen!

2009-12-09 @ 15:09:42
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0